Denně naši řidiči nalézají desítky věcí, které si u nás cestující při jízdě autobusem zapomněli či ztratili. Ať už se jedná o čipové karty ODISky, deštníky, rukavice, tašky, ale i mobilní telefony, klíče a peněženky, vždy končí na našem dispečinku, který se snaží dohledat majitele.
V polovině září našel peněženku s pěticifernou částkou uvnitř ve svém autobuse také pan Madera. Náš řidič autobusu na Českotěšínsku se zachoval velice profesionálně a po přistavení autobusu do depa nalezenou peněženku předal na dispečinku. Vedoucí provozu se pak na základě dokladů v peněžence snažil dohledat majitele, což se po ne zcela jednoduchém pátrání nakonec povedlo, a peněženka tak mohla být předána původnímu vlastníkovi.
„Pane řediteli, dovolte mi, abych ve jménu Františka J. poděkoval Vaší společnosti, a konkrétně panu Maderovi, řidiči osobní dopravy ve středisku Český Těšín. Pan Madera v autobuse nalezl a odevzdal peněženku s větším obnosem peněz a s osobními doklady. Pan J. byl touto ztrátou uveden do velice svízelné osobní situace, a tím spíš oceňuje čin Vašeho zaměstnance.“
Velice si vážíme zaměstnanců, kteří v každodenních provozech svou ochotou, poctivostí a především profesionálním přístupem odráží hodnoty naší dopravní skupiny. Také díky panu Maderovi hodnotí v průběžném průzkumu spokojenosti 83% našich cestujících naše řidiče autobusů jako ochotné a profesionální.
Děkujeme, že jste byl/a 1 013. čtenářem tohoto článku.