Již tradičně žádáme na konci února veřejnost o vyplnění krátkého dotazníku spokojenosti s námi poskytovanými službami. Chápeme, že vyplňovat dotazníky na internetu není zrovna atraktivní způsob trávení volného času, přesto si Vás dovolujeme požádat o 2 minuty, které jsou pro nás z hlediska dalšího zkvalitňování našich služeb nesmírně důležité.
Hodnocení Vaší spokojenosti se službami je pro nás důležitou zpětnou vazbou, kterou ve 3CSAD pečlivě vyhodnocujeme. Díky výsledkům můžeme posuzovat vývoj spokojenosti s čistotou našich autobusů, s našimi řidiči nebo například s prostředím zastávek. Individuální připomínky, které nám prostřednictvím dotazníku odešlete zpracováváme a přeposíláme kompetentním pracovníkům 3CSAD k vyjádření.
Pokud nám chcete se zkvalitňováním našich služeb pomoci, klikněte prosím na odkaz níže. Děkujeme Vám.
Děkujeme, že jste byl/a 113. čtenářem tohoto článku.