Neděle, Červenec 22


Jako první na světě jsme testovali nový Crossway LE CNG v ostrém provozu

V listopadu jsme vůbec jako první dopravce na světě testovali  v ostrém provozu nový autobus Iveco Crossway LE 12 M CITY CNG. Vozidlo, které jsme měli zapůjčeno od 4. do 14. 11. 2017 jsme nasadili na příměstskou linku Havířov – Ostrava. 

Plynový IVECO Crossway LE Natural Power je novinkou tuzemského výrobce autobusů, která byla poprvé prezentována na dopravním veletrhu Busworld 2017 v belgickém Kortrijku. Model se pro svůj úsporný inovativní pohon stal vítězem soutěže Sustainable Bus Award Intercity 2018.

Vozidlo je vybaveno velmi dobře nastavenou automatickou převodovkou, která v super EKO režimu poskytuje příjemný jízdní komfort bez nežádoucích záškubů, které jsou neodmyslitelnou součástí manuálního řazení. Řidič rovněž ocenil lepší výhled z vozidla, který umožňuje bezpečnější jízdu a odhlučnění, které je na velmi dobré úrovni.

Velice dobře bylo hodnoceno také uspořádání a estetika interiéru. Díky snížené podlaze v přední části a předním a prostředním dvojitým dveřím (1 200 mm) zaručuje Crossway Low Entry Natural Power cestujícím snadný nástup i výstup. K dispozici je také řada pohodlnějších sedadel, které nabízejí cestujícím komfortní a příjemnou jízdu.

A nezaostává ani exteriér a celkový design vozu. Exklusivní řešení nádrží umístěných ve střeše vozu, patentované značkou IVECO BUS, v kombinaci s posílenou konstrukcí optimalizuje těžiště vozu, zlepšuje jeho stabilitu na vozovce a zvyšuje komfort pro řidiče i cestující.

„Venkovní „disajn“ je úžasný a nikdy jsem se nesetkal s tím,aby nový autobus budil takovou pozornost,jako tento“ podotkl řidič testovaného vozidla

Vozidla Natural Power jsou šetrná k přírodním zdrojům a jsou plně kompatibilní s biometanem vyráběným z organického odpadu. Mají mimořádně nízkou uhlíkovou stopou a představují konkrétní krok směrem k nevyhnutelné energetické transformaci. Emise skleníkových plynů jsou u vozů této řady nižší až o 95 %, což perfektně odráží naši strategii využívání alternativních paliv a pohonů šetrných k životnímu prostředí.

Sdílejte tento článek



Děkujeme, že jste byl/a 364. čtenářem tohoto článku.

Komentáře k článku

shares